Bålsta, Skokloster, Lugnet...

Just ja, nu sitter jag i mammas stuga i Lugnet, där hon bor alltså, chillar med lite Rihanna och tar det allmänt lugnt.
Idag träffade jag min käkkirurg Daniel Danielsson, så jäkla bra läkare, världens bästa människa och läkare, verkligen! Det var ett års kontroll för min fina operation, och som sagt så är resultatet perfect! Förutom att jag inte fått tillbaka all känsel i min vänsterläpp och haka, men det är inget jag mår dåligt av, eller störs av, så för mig är allt perfekt! :)
Sen åkte jag och mamma till väsby, hon skulle köpa lite grejer, sen ville hon visa mig en ny, underlig och extremt underbar affär: "NewYorker"
ASSÅ ELLIE, VI MÅSTE ÅKA DIT!! JAG HADE KUNNA KÖPT HELA AFFÄREN, PLUS LITE TILL!! OCH DEM HAR BÄST PRISER!!!
iaf, hittade en skitsnygg baddräkt, linne, shorts och jacka! Underbart! och det som var mer underbart var att sen gick jag och mamma till en till ny, underlig och ännu mer underbar affär, kommer inte ihåg namnet nu, men det var en sko affär, DEM HADE FAN ALLA SKOR, SNYYYYGAST! Jag köpte två SKIIITSNYGGA skor, ni kommer bli så avundsjuka ^^
dem kostade tillsammans 460 spänn. och det var billigt för dem skorna!
sen åkte jag och min kära mor och köpte lite mat och sen for vi hem, nu sitter jag här och tar det lugnt :)

Simma lugnt nu, imorn blir det SOOOOOL!!
Hejhopp!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Din mupp. NewYorker har ju funnits hur länge som helst.

2008-07-09 @ 23:42:34
Postat av: Elin

men daaaaaaaaaaaah! Inte i väsby!!!

2008-07-10 @ 15:42:18

Skriv här! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback