Kärlek och saknad

Nu har jag varit i stallet från typ 20.00 och tog bussen hem 22.33
Och stort tack Sara för att du följde med! Det var undertbart roligt :)
Index var väl som han brukar, men allt börjar med att Erica hade tagit sin sadel från Index, så jag visste inte vilken sadel jag skulle ta.. men sen hittade jag hans egna, men den sitter ju inte direkt bäst på honom, men det gick bra iaf, jag hoppas dem hittar en ny bättre sadel till honom!
Vi hoppade ett litet kryss och OJ vad duktig han är den lilla ponnyn :) Jag är glad att jag får rida honom.. <3


                                                                                               Min lilla baby <3

Och nu sitter jag med gråten i halsen och saknar min andra baby.. Jonas..
Varför måste han vara borta så jävla länge.. :'(
Fattar han inte hur jävla mycket jag saknar honom!?!?
Men jag hoppas han saknar mig lika mycket iaf...



Du anar inte vilken saknad i hjärtat jag har efter dig...

Kommentarer

Skriv här! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback